MH17

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » MH17 » Крепость админа » Ребусы DSB final report


Ребусы DSB final report

Сообщений 31 страница 34 из 34

1

!

31

РВШ написал(а):

Таким образом, можно утверждать, что самолет действительно имел ось с азимутом 121-123° по магнитным измерениям
Или 121-122° по измерению курса и ветрового сноса.

!!!

32

http://sh.uploads.ru/uClhs.jpg

Это очередной приемчик хоть как-то оттянуть скальпель от правой "щеки" кокпита?

33

Народ, разъясните, откуда у DSB азимут 27°? Это угол  между строительными осями боинга и 9м38(м1)? Считаем: направление на buk2 = 133,8°. Строительная ось боинга в их хитрой вселенной направлена на 115°. Если допустить, что ракета прилета по прямой, то разница всего 18,8°. Если добавить хотя бы небольшое упреждение при пуске, то получится еще меньше.

Понимаю, что про это уже писали. Но откуда взялось 27°?!

Подскажите, что не так в логике на картинке?

http://sh.uploads.ru/Om2g3.jpg

34

С чужой подсказки. Из ответа Алмаз-Антей на черновой доклад DSB:

Almaz-Antei provided the data that did not identify the type of weapon system but rather characterized the damage and rocket trajectory if this  rocket had indeed belonged to BUK anti-aircraft weapons system.
The data on the aircraft structure damage was analyzed by Almaz-Antei on the basis of BUK performance data which were not publicly available and  consequently not considered in the simulations accomplished by NLR and TNO. Unfortunately after receiving the information from Almaz-Antei, the data used by DSB (NLR and TNO) were neither considered nor amended.
As a result, the warhead detonation and damage models used by DSB  (NLR and TNO) are not taking into account the full coverage area of the  fragment spay. The models were using the source data acceptable for evaluation of efficiency of battle applications. Such models evaluate only  the damage on the outer skin (about 70 % of the surface) and damage degree of the most vital aircraft structure parts. The main result of such simulation is the probability of hitting (terminated/damaged/did not terminate). Meanwhile, the full objective picture of the damage on the whole of the outer skin is not provided (up to 30 % of damage is not considered) as well as the damage to the inside cockpit equipment and aircraft structure bodywork.


Вы здесь » MH17 » Крепость админа » Ребусы DSB final report